lørdag 10. mars 2012

Karma?

Jeg skal ikke gå inn på en lang filosofisk monolog om hvorvidt det eksisterer en overordnet makt som sørger for balanse i regnskapet når det gjelder konsekvensene av våre handlinger, evt fravær av handlinger.  En ting er sikkert - kan man påvirke sin egen karma så har undertegnede gjort noe riktig den siste tiden.




 Har satt inn støtet denne uken og kjørt solorace tre økter med uvanlig god uttelling - faktisk så god at jeg er litt bekymret for min egen troverdighet!
( Spøk til side, jeg kan vise til en bra CV når det gjelder troverdighet. )
Denne kvelden bar litt preg av "elg i solnedgang" - ting var for bra. Lite vind, stjerneklart, fullmåne (nesten) og fravær av andre fiskere som surret til godplassen.


                                               
                                                     endte opp med denne flotte sjøørreten på nesten 1,5 kg





Dette er uten sammenligning den sprekeste røveren jeg har fanget i sjøen på lang tid. Full fres fra tilslaget satt, fem hopp og flere rå utras.
Vi snakker helt klart god karma!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar