fredag 23. mars 2012

Slips og dårlig tilslag

Det har vært en mager uke, sjøørretmessig! Etter en kanonstart har jeg falt ut av flytsonen og inn i en bakevje der tilslagene ikke sitter!
Samtidig som det rapporteres inn ørreter på 6,2 - 6,5 og over 7 kg i fjorden vår, sliter underetegnede med tilslagene og mister fisk på absolutt respektabel størrelse.

Tilslaget trenger bilder av ny fisk nå - ikke bilder av ørreter som faller av i hovkanten, derfor tok jeg med meg torskekongen på tur igjen.
Han leverte.
Ikke torsk denne runden, men slips!





Han tryglet og ba pent om og ikke legge ut bilder av en så tynn sjøørret, men bloggen trengte en fisk nå......

Vi kommer sterkere tilbake.......................


1 kommentar:

  1. Huff og huff så tøffe tak dette har vært .... Mager trøst at svoger får en mager ørret synes nå jeg. Du må nok gjøre noe med tilslaget tror jeg. Ho ho :) ;)

    SvarSlett